niedziela, 27 grudnia 2009

So its begins

Witajcie,
namówiony przez Paladyna zaczynam pisanie blogu o Exalted RPG. Systemem tym jestem zafascynowany od ładnych paru lat, zaczęło się od podręcznika jaki kupił mój kolega, fan systemów WhiteWolfa. Ja kupiłem od razu podręcznik do drugiej edycji i wciągnąłem się.
Obecnie prowadzę drugi "sezon" kampanii DragonBlooded.
Kilka uwag:
1. Używam wersji angielskiej i dla mnie jest ona podstawą dyskusji. Wersję polską znam jedynie z opublikowanej przygody i... może poświęcę temu osobny post :). Najważniejszą przyczyną dla której nie kupiłem polskiej podstawki jest chęć zachowania spójności (i oczywiście fakt, że tę podstawkę już mam) - czyli to, żeby nazwy mi się zgadzały.
2. Opinie i uwagi o systemie będą przemieszane z notatek z sesji. Postaram się tagować odpowiednio, tak aby przeszukiwanie było łatwiejsze.
3. Notki pojawiają się wraz z natchnieniem i sesjami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz